چرا شیر را سلطان جنگل گویند

خرید بک لینک
چرا شیر را سلطان, جنگل, می گویند,؟


تابحال برایتان پیش آمده کنجکاو شوید. بدانیدچرا شیر را سلطان, جنگل, می گویند,؟
در حالی که نه بدن ورزیده چون گوریل ، نه قدرت بازو خرس، نه سرعت پلنگ ، نه خیز آهو ،نه درندگی گرگ،نه شکمبارگی کفتار و نه حیله گری روباه و نه…. داشته باشد چه چیز سبب این عنوان برای شیر شده است؟
شیر را بدلیل خصایص رفتاری که دارد سطان جنگل, می گویند, زیرا شیر تا گرسنه نباشد شکار نمیکند (درنده خو نیست)
در وقت گرسنگی شکاری به اندازه نیازش را انتخاب میکند و نه بیشتراز نیازش(طماع نیست)

در بین حیوانات قویترین را برای صید انتحاب میکند(ضعیف کش نیست)

از میان حیوانات ماده های بار دار را انتحاب نمیکند(رحم وشفغت دارد)
بعد از شکار اول اجازه میدهد خانواده تغذیه کنند(از خود گذشتگی دارد)

هیچگاه مانده غذا خودرا دفن و یا دور از دسترس سایر حیوانات نمیگذار( بلند نظر و سفره گذار است)

و آخر بوقت کهولت و مریضی از گله جدا میشود تا مزاحم آنها نباشد. شیر باشید.







محبت...

ما را در سایت محبت دنبال می‌کنید

برچسب: نویسنده: بازدید: 13 تاريخ: جمعه 16 آذر 1397 ساعت: 17:00

صفحه بندی